måndag 24 februari 2014

Hembesök av Apan Alvin


Hej, det är jag som är Apan Alvin.
Jag är klassens kompis och har varit med i klassen sedan i höstas. Jag har kommit med olika uppgifter till barnen och varit med på lektioner. Nu är det dags för mig att få följa med hem till varje barn, en i taget.
Jag kommer att få följa med i två hem varje vecka och ser verkligen fram emot att få göra spännande saker med er.

I häftet som följer med mig får du rita och skriva om vad jag och du gör tillsammans, sedan får du ta med mig tillbaka till skolan och berätta för de andra barnen om vad vi har gjort.

Tar du med mig hem på måndag ska jag vara tillbaka påskolan på onsdag.
Tar du med mig hem på onsdag ska jag vara tillbaka på skolan på fredag.

Jag hoppas att vi ska få en rolig tid tillsammans.

Med vänlig hälsning
Apan Alvin
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar